Mailing formą reklamy

Wszechobecna reklama zalewa nas różnorodnymi formami, poprzez ulotki, broszury, billboardy po afisze czy spoty. Współczesny marketing wychodzi naprzeciw potrzebom klientów, ich gustom i wymaganiom. Próbując odgadnąć skryte potrzeby klienta, usiłując te potrzeby uświadamiać oraz pobudzać a nawet kreować, i zaspokajać je wykorzystuje coraz to nowsze i ciekawsze pomysły. Marketing dostosowany jest do głównej zasady jaką jest przekonanie, iż klient jest dźwignią handlu i powodzenia. Spełnienie jego oczekiwań przekłada się na konkretne zyski. W osiągnięciu zamierzonego celu służą techniki wspomagające ten proces takie jak między innymi badanie rynku, kształtowania produktu, oddziaływania na rynek, ustalania ceny, sprzedaży. Coraz częściej stosuje się coraz to nowsze sposoby dotarcia do potencjalnego klienta. Reklama w wyszukiwarkach internetowych, czyli popularnie nazywany internetowy marketing to jeden z nich. Początkowo marketing w Internecie przybierał formę mailingu, aktualnie to szereg powiązanych ze sobą akcji: stosowanie banerów, skyscrapera, boxów oraz wielu innych. Najbardziej zauważalną a zarazem największą korzyścią używania reklamy internetowej jest to, ze nic w zasadzie jej nie ogranicza- ani geografia ani normy czasowe. Dzięki wszechobecnemu Internetowi dotarcie do klienta za znacznie mniejszą kwotę i znacznie prostszym sposobem jest możliwe i dostępne dla każdego.

Źródło: sp.edu.pl/studia-za-granica

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *