Co oferuje marketing internetowy

Marketing internetowy

Oferujemy audyt stron www pod kątem efektywnej komunikacji i potrzeb odbiorcy. Analizujemy stronę klienta i przygotowujemy szczegółowy raport (zawierający także szczegółowe rekomendacje) w zakresie:

  • komunikacja niewerbalna (znaczenie kolorów, układ strony, mowa ciała na fotografiach)
  • poprawność, kultura języka i jego dostosowanie do poziomu odbiorcy
  • spójność komunikacyjna (elementów werbalnych i niewerbalnych)
  • produkt – możliwości rozwinięcia i uatrakcyjnienia oferowanego produktu/usługi
  • promocja – możliwości zwiększenia oglądalności serwisu w grupie docelowej
  • funkcjonalność, przejrzystość, nawigacja (adekwatne do oczekiwań internautów, ich zwyczajów i sposobów poszukiwania informacji w sieci)
  • analiza zawartości (maksymalne wykorzystanie możliwości komunikacyjnych i interaktywnych tkwiących w Internecie, komplementarność informacji)
  • analiza techniczna (poprawność i szybkość wyświetlania strony w różnych przeglądarkach i rozdzielczościach)
  • audyt dostępności strony w wyszukiwarkach i katalogach internetowych

W swojej pracy opieramy się na wiedzy i wynikach badań z następujących dziedzin: marketing internetowy, psychologia, psychologia społeczna, NLP, socjologia, public relations, medioznawstwo, językoznawstwo, semantyka.

Źródło: http://foldruk.pl/druk-solwentowy/